fertdog.blogg.se

Transformice map code
Transformice map code














#TRANSFORMICE MAP CODE SIMULATOR#

Ancak, herhangi bir haritacıdan onu bir kabile evine döndürmesini ve ardından haritayı düzenleyip yeniden gönderebilirsiniz.Transformice is an MMO Mouse Simulator platformer about dozens of mice running to bring back the cheese, trying to avoid pitfalls, leading to unexpected and hilarious situations! Tüm haritalar P55 (modül kategorisi) alır, yani onu düzenleyemezsiniz. Haritam kabul edildi, ancak onu düzenlemek istiyorum. Ancak, haritanızı göndermeden önce (veya sonra) haritanızdaki zayıf noktaları bulmanıza yardım etmesini bir haritacıdan isteyebilirsiniz. Gönderdiğiniz her harita buraya gönderilmelidir. Haritamı buraya göndermek yerine bir haritacıya gönderebilir miyim? Silmeden önce size haber vereceğiz ve mümkünse size düzenleme fırsatı vereceğiz. Haritanız silinmiş olabilir, çünkü rotasyonda çok sayıda haritanız var, oyuncular bundan çok şikayet ettiler veya harita kurallarımız değişti. Öncelikle /module parkour ve ardından /np Bu şekilde haritanızı deniyebilirsiniz. Haritalarınızı göndermeden önce test etmeniz iyi olur Fare eşyaları ile çarpışma aktif olmadığı sürece mekanizma kullanabilirsiniz. İnceleme başına en fazla 3 harita göndermenize izin verilir. Ancak küçük bir miktarı kabul edilmektedir. Haritalarınızda aşırı çizim (viprin çizimleri) kullanmaktan kaçınmalısınız. Defilante aktif olan haritaları kullanmayın. Ancak harita oldukça iyiyse kabul edilebilir. Oyuncuların yardım alamadığı haritalar oluşturmaktan kaçınmalısınız.

transformice map code

Haritada fare delikleri kullanamını yasaktır, ancak istediğiniz kadar peynir kullanabilirsiniz. Haritaların boyutlarıen az 1600 genişlikte ve 800 yükseklikte olmalıdır. Son seviye üzerinde (eğer harita tamamlanıcak ise) Koltuk Mavi olmalıdır. Haritanın bir fare yumurtlama noktası olmalıdır. Her kontrol noktası sırayla eklenmelidir (örneğin, son kontrol noktasına başka herhangi bir kontrol noktasından önce bir çivi eklememelisiniz) Kontrol Noktası bir sarı çivi ile işaretlenmiştir. Lütfen harita yollamadan önce aşağıdaki kuralları okuyun, aksi takdirde kuralları takip etmediğiniz için haritanız görmezden gelinecektir. Parkour(P55) Kategorisi için haritalarınızı buraya yollayın. However, you can ask any mapper to turn it back to a tribehouse and then edit and re-submit the map. What can I do?Īll the maps get P55 (module category), meaning you can't edit it. My map has been accepted but I want to edit it. However, you can ask a mapper to help you find weak points on your map before (or after) submitting it. Every map you submit should be posted here. We'll let you know before deleting it, and if possible, give you the opportunity to edit it.Ĭan I send my map to a mapper instead of posting it here? Your map might have been deleted because you have a lot of maps in rotation, players have complained a lot about it or our map rules have changed. You can enable review mode in your tribehouse by typing !review and teleport to checkpoints using !cp x (ie.

transformice map code

Type /module parkour and then /np to load it. It would be nice if you test your maps before submitting them. You can create maps with mechanics as long as they're consistent and don't have collisions with objects. You can not use the Ca="" attribute in the map's xml. You are only allowed to submit a maximum of 3 maps per review. You can not place cheese on the mouse spawn unless the entire map is to be completed with cheese. The map must be exported as a P22 (tribehouse) map. However, a small amount of them is accepted.

transformice map code

You should avoid using excessive joints (viprin draws) in your maps. You can not use the defilante tag in the map's xml. However, if the map is a pretty good one, it might get accepted. You should avoid creating maps where players are unable to get help.

transformice map code

You can not use holes in the map, but you can use as much cheese as you want. The map must have 1600 pixels of width and 800 pixels of height. The last level (where you complete the map) should be marked with a blue armchair (with the color 329cd2) Every checkpoint should be added in order (for example, you should not add a nail on the last checkpoint before any other checkpoint) A checkpoint is marked with a yellow nail. Please read the following rules before submitting any maps, as your maps will be ignored if they are not followed. Submit your maps for the Parkour(P55) Category here.














Transformice map code